Thursday 29 September 2011

~PiMpIn SisWa LaNjUtAn~

Sukanya dah tawu skit2 psal bloq.. hehe.. kwan2 ajar.. n tolog buatkn.. tme kasih nolee n tiqah.. <3.. Alhamdulillah aritu ada join program pimpin siswa lnjutan.. best sgt3.. byk pngalaman... walupon p sana xknal spa2.. tp mcm xpcya plak aku boleh "make friends" hehe.. dah ada sikit kemajuan wlopon dlm dri ada rsa malu..
 mggu pertama buat kat sg perak.. berakit slma 2 hari brturut2.. mlm masa nk buat rakit tuh.. aku bluur.. nk ikat rakit xreti.. even nk ikat tali pon xreti.. =( rasa serba salah ng ahli2 laen.. so aku cuma bg tali yg depa mntak.. n aku cuma sdiakn air dan roti tuk depa.. tu je yg mmpu wat.. nsibla kumplan aku baek.. byk situasi tertekan tp depa xmarah2 pon.. ^_^
  xnak citer pnjg2.. aku tggalkn gmbar2 nih tuk ceritakn sumenya kat sana..

  sebelum berakit~~
                                                masak tok mkn malam..~~
      singgah bwah jambatan tuk mkn tgahari~~
 water confidence~~
                      kumpulan kambing~~ ^_^

               Walupon sume ni dah berakhir harap2 ukhwah kita selama 5 ari kt sni susah senag selamanya xkn berakhir.. insyaAllah...

5 comments:

  1. maya dah maju r...

    ReplyDelete
  2. untunglaaa best! hahah. weh,hg xfollow aku pon annn.

    ReplyDelete
  3. xreti lah nk folo2.. aku try keyh... hahahahahahaha... spe plak encik merah nih..

    ReplyDelete
  4. perghh....back ground lawa r..
    sedap lagu!!!...

    ReplyDelete